24 Eylül 2013 Salı

DİOR DIORSHOW ICONIC MASCARA SOIN VOLUME COURBE & LONGUEUR DEMULTIPLIES

DİOR DIORSHOW ICONIC MASCARA SOIN VOLUME COURBE & LONGUEUR DEMULTIPLIES




Merhaba, bu bloğumdaki ilk yazım. Aslında uzunca bir süredir devam eden hazırlık çalışmalarım nihayetinde sonuçlandı ve bloğumu açtım. Bir çok ürünün resim ve yazı hazırlıkları tamamlanmış olmasına rağmen bu yeni ürünüm hakkında yazmak istedim. Sıcak bir merhabaya fırından sıcak sıcak çıkmış bir yazı olsun istedim. İşte bu vesileyle tanıştığım ya da henüz tanışamadığım, diğer sosyal  platformlardan paylaşımlarımı takip eden herkese buradan tekrardan kocaman bir MERHABA. Umarım uzun soluklu olmasını temenni ettiğim bu serüvenimde benim yanımda olursunuz.
    Gelelim bu güzel mascaranın marifetlerine. Şimdiye kadar bir çok markanın rimelini kullandım. Hatta gönül rahatlığıyla diyebilirim ki en fazla kullandığım kozmatik ürün rimeller. İçlerinde en başarılı bulduğum hatta fiyatını da hakettiğini düşündüğüm marka kesinlikle Dior olacak. Dior' un rimel yelpazesi oldukça geniş. Bu ürün suya dayanıklı olmasına rağmen birçok waterproof mascarada ne yazıkki bulunmayan iki can alıcı marifete sahip. Birincisi kömür karası renge sahip oluşu diğeri ise kolayca kirpiklerden arınabilmesi. Bunun yanında 2. uygulamada kirpikleri uzun göstermesinin yanında oldukça da hacim veriyor olmasıyla tadından yenmiyor diyebilirim. Topaklanma sorununu bu mascarada yaşamadım açıkcası. Fırçası kirpiklere kıvrak bir görünüm sağlamamızda yardımcı oluyor. Türkiye' de bu çeşidine raslamadım maalesef, yurt dışından almıştım. Yurt dışında fiyatlar haliyle uygun. Sonuç olarak yurtdışından getirme imkanı olanlara tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder